Du kender sikkert formatet fra sociale medier som LinkedIn og Facebook – et banner indeholdende en kontaktformular, hvor man har mulighed for at opsamle potentielle leads direkte via banneret. Det vil sige, uden at sidens besøgende behøver at forlade den side, som de er på.
Men hvorfor skal dette format være begrænset til sociale medier, når det med fordel kan bruges i større skala i forbindelse med programmatic buying? For at udnytte dette potentiale tilbyder vi at køre formatet via IP-targeting.
Fordelen ved IP-targeting i forhold til sociale medier er, at bannerne optræder i en mere professionel kontekst (nyheds- og fagmedier), og at I når meget bredere ud i målgruppen. I behøver nemlig ikke at vente på, at målgruppen logger på, og I er heller ikke afhængige af, om personerne i målgruppen overhovedet har en profil.
Kom hurtigt i gang
Med programmatic leadgenerering slipper I for at bruge tid og ressourcer på at lave en landingpage, og da der er tale om et skabelonbanner, kan I hurtigt komme i gang. Hvis det er relevant for jer, tilbyder vi også at udforme banneret sådan, at der kan opsamles permissions direkte til et automation set up.
I kan selv vælge, om I ønsker et standard-skabelonbanner eller et mere skræddersyet set up. Til begge løsninger følger et fast antal visninger i en given B2B-målgruppe. Her kan du se eksempler på skabelonbannere for os selv:
https://dk-kampagne.dk/ambition/formbanner/targeted_300x250
https://dk-kampagne.dk/ambition/formbanner/targeted_300x600
https://dk-kampagne.dk/ambition/formbanner/targeted_930x180
https://dk-kampagne.dk/ambition/formbanner/targeted_930x600
Hør mere
Tag gerne kontakt, hvis du vil høre mere om leadgen-annoncering, og hvilket set-up der passer til jeres målsætninger og behov.