B2B-native via IP-data

Hos Targeted tilbyder vi en kampagnetype, hvor vi kombinerer native advertising med IP-targeting. Når du kombinerer de 2 metoder, er det slut med at købe klik ind i blinde og håbe på, at det er den rigtige målgruppe, som klikker på bannerne.

Ved at berige med IP-data, behøver man nemlig ikke nøjes med at læne sig op ad tesen om, at hvis de klikker, må de også være i målgruppen. Der kan være mange forskellige grunde til, at der bliver klikket på et banner, men med IP-berigelse er man sikker på, at klikkene kommer fra den rigtige målgruppe.

Vi kan endda også se, hvilke virksomheder der klikker på bannerne, hvis I gerne vil vide dette.

4 gode grunde til at anvende IP-native

  • IP-native giver mulighed for eksponering i relevante redaktionelle miljøer, hvor annoncøren først betaler, når der bliver klikket på annoncen.
  • Via IP-segmentering kan I definere præcis hvilken B2B-målgruppe, I ønsker klik/trafik fra. Find gerne inspiration blandt vores standardsegmenter her.
  • Indkøbsformen er en stærk trafikskaber og derfor et godt supplement til display-indsats med et retargetingspor.
  • Formaterne til native er tekst og billedfiler, hvilket gør det mindre produktionstungt at komme i gang.

Hør mere

Tag gerne kontakt, hvis du vil høre mere om IP-native.