Via vores seat hos Adform kan vi tilbyde programmatisk indkøb, hvor vi kan købe ind i de målgrupper og medier, som er tilgængelige via Adform. Vi kan f.eks. lave en specifik liste af medier, hvor dine bannere bliver vist – og kun der.
Derudover kan vi også tilbyde at købe ind i nogle af de mange audiences/målgrupper, som bliver udbudt via Adform. Vi har bl.a. kørt mod målgrupper som sommerhusejere og bilejere.
Endelig kan vi bruge Adform til at lave vores egne målgrupper, hvor vi beriger med de data, som vi har til rådighed. Det gør vi bl.a. med IP-data, hvor vi laver skræddersyede B2B-målgrupper (læs mere her ).
Vi anvender Adform som DSP (Demand side platform), og det giver os adgang til at byde på utallige bannervisninger fra både danske og internationale medier. Adform er blandt de største europæiske DSP’er, og det har gjort os i stand til at køre kampagner i lande som Norge, Sverige, Tyskland, Frankrig og Holland.
Det er dog ikke kun Europa, som Adform begrænser sig til. I princippet kan Adform tilbyde bannervisninger fra hele verden. Der er dog direkte sammenhæng mellem, hvor teknologisk udviklet landet er, og hvad man kan købe af onlinereklame. Vi har bl.a. især gode erfaringer med at køre kampagner i USA og Canada.
Ræk endelig ud, hvis du er interesseret i at høre, hvilke medier vi kan køre online-annoncering hos, og hvilke målgrupper du kan ramme.